- „Obudź się, Kopciuszku” – Natalia Sońska [recenzja]
- „Był sobie pies” – W. Bruce Cameron [recenzja]
- „Wotum nieufności” – Remigiusz Mróz [recenzja]
- „Księgarenka przy ulicy Wiśniowej” – zbiór opowiadań przygotowany przez Wydawnictwo Filia
- „U stóp bogini” – Chitra Banerjee Divakaruni [recenzja]
- „Wszystkie kształty uczuć” – Edyta Świętek [recenzja]
- „Bridget Jones. Dziecko” – Helen Fielding
- „Powietrze, którym oddycha” – Brittainy C. Cherry
- „Maestro” – Geir Tangen [recenzja]
- „Czarna trasa” – Antonio Manzini [recenzja]
- „Księżna Margaret” – Danielle Dutton [recenzja]
- „Araf” – Elif Shafak
- „Inwigilacja” – Remigiusz Mróz [recenzja]
- „Prom” – Ove Logmansbo [recenzja]
- „Wiktoria” – Daisy Goodwin [recenzja]
- „Pragnienie” – Jo Nesbo [recenzja]
- „Powrót do starego domu” – Ilona Gołębiewska [recenzja]
- „Suknia ślubna” – Rachel Hauck [recenzja]
- „Był sobie książę…” – Rachel Hauck
- „Antykwariat spełnionych marzeń” – Dorota Gąsiorowska [recenzja]
- „Słoneczna przystań” – Agnieszka Krawczyk [recenzja]
- „Pocałunek na pożegnanie” – Tasmina Perry [recenzja]
- „W sieci złudzeń” – Joyce Maynard [recenzja]
- „Baśń o perle” – Anna Gibasiewicz [recenzja]
- „Srebrny widelec”- Wanda Majer-Pietraszak
- „Zaraz wracam” – Anita Scharmach [recenzja]
- „Inwazja” – Wojciech Miłoszewski [recenzja]
- „Tajemnicza śmierć Marianny Biel” – Marta Matyszczak [recenzja]
- „Góra Synaj” – Krzysztof Koziołek [recenzja]
- „Myśl do przytulania” – Anna Szczęsna [recenzja]
- „Prokurator” – Paulina Świst [recenzja]
- „Lirogon” – Cecelia Ahern [recenzja]
- „Tak sobie wyobrażałam śmierć” – Johanna Mo [recenzja]
- „Przebudzenie Lukrecji” – Laura Adori [recenzja]
- „Melodia zapomnianych miłości” – Dorota Gąsiorowska [recenzja]
- „Tajemnica wyspy Flatey” – Viktor Arnar Ingólfsson [recenzja]
- „Skaza” – Zbigniew Zborowski [recenzja + konkurs]
- „Milion odsłon Tash”- Kathryn Ormsbee [recenzja]
- „Ponad wszystko” – Nicola Yoon
- „Żona mimo woli” – Annika Sharma [recenzja]
- „Znaki życia” – Wioletta Milewska [recenzja]
- „Nigdy nie zapomnę” – Kerry Lonsdale [recenzja]
- „Deniwelacja” – Remigiusz Mróz [recenzja]
- „Zbrodnia nad urwiskiem” – Marta Matyszczak [recenzja]
- „Franco” – Kim Holden
- „Oskarżenie” – Remigiusz Mróz [recenzja]
- „Owoce Lukrecji” – Laura Adori
- „Mroczne zakamarki” – Kara Thomas [recenzja]
- „Szczypta miłości” – Amanda Prowse [recenzja]
- „Skradzione godziny” – Maria Solar [recenzja]
- „Psiego najlepszego, czyli „Był sobie pies” na święta” – W. Bruce Cameron (recenzja przedpremierowa!) [recenzja]
- „Najtwardsza stal” – Scarlett Cole
- „Spotkania. Opowieść o wierze w człowieka” – Marian Zembala w rozmowie z Dawidem Kubiatowskim [recenzja]
- „Tajemnice starego domu” – Ilona Gołębiewska [recenzja]
- „Przebudzenie Olivii” – Elizabeth O’Roark [recenzja]
- „Komisarz” – Paulina Świst [recenzja]
- „Oświadczyny” – Tasmina Perry [recenzja]
- „Morderstwo w Orient Expressie” – Agata Christie
- „Świąteczne marzenie” – Amanda Prowse [recenzja]
- „Światło w cichą noc” – Krystyna Mirek [recenzja]
- „Wieczór taki jak ten” – Gabriela Gargaś [recenzja]